Gill - best of the best :)


FORTFARANDE IGEN AC, kändes som att jag skulle dö inatt. Också vaknar man upp kl. 2 och de visar sig att min kära granne fortfarande e vaken. SUCK.


Måste bara säga att jag har världens roligaste lärare, kanske inte den bästa på att förklara men definitivt den roligaste! Idag skrattade jag tills jag grät och även alla andra i klassen gjorde de. Och de e ju inte vilka skämt som helst - nästan alltid relaterat till sex. Och vem har inte galnast humor om inte jag (och Sara) Ha Ha Ha
Nej men har ju varit i skolan mellan 9-13 idag och tja, vad har vi gjort, pratat massa om allt och inget, massa skämt och historier om hennes liv. De e bara så skoj!
Men nu gäller de att jag går upp till mitt rum, alltså sliter mig från datorn, lagar lite mat, pluggar lite och  går tillbaka till datorn senare.

Har för övrigt fått läxa till fredag, vi ska hålla presentation - vilket jag kommer säga att jag inte kommer att göra! Jag kan ju inte ens hålla en presentation på svenska. Jag börjar stamma, bli röd i ansiktet och gråta. SÅ NEJ TACK - de tänker jag inte utsätta mig för ÄN!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback