En aning osmart. . men ni känner väl mig (!?)


. . . har lagat mat sen klockan 17,00 idag och de avslutades med att jag har käk till hälften av mina grannar!
Vet inte vad jag tänkte på, men inte va de på att frysen redan är proppfull!
Så nu har jag massa portioner med spaghetti och köttfärsås och även ris med köttfärs. . . Och de smakar great!
Någon som e hungrig? :p

En sak som jag är glad att jag upptäckte var att frysluckan stod öppen så jag började rota runt där inne och vad ser jag. Någon JÄVLA idiot har tagit ut mina saker och lagt i kylen. Tacka f*n att dom fortfarande var frusna annars hade jag varit illa tvungen att slå på någon/något. Blir så arg när folk gör sånt.
Måste se till att frosta ur min frys på rummet så jag kan använda den - men lite svårt när den e full av mat!
Fast imorgon ska jag be kräva att dom sätter in en stor frys i de gemensamma köket. Ett litet frysfack funkar inte för så många människor de fattar väl vem som helst (??)

Men först och främst - en lugn kväll, ingen sprit utan istället ska jag lägga mig i mitt nu SVALA rum (japp, AC:n funkar sedan 2 dagar tillbaka) och njuta av ännu en Wallander film.
Ikväll: Wallander - Jokern.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback