Ännu en skön dag :)


Efter en skön dag på stranden så har jag avnjutit en härlig middag efter att nästan ha eldhärjat köket, Fniss.

Håller på att ladda ner Itunes på min dator men de tar ju sååå lång tid, bajsinternet! Men man får ävl helt enkelt stå ut!

Ikväll ska jag träffa Lily (en av dom franska tjejerna som fortfarande e kvar) vid elva tiden och gå ut och ta några drinkar. Det är säkert 2-3 veckor sen vi sågs så de ska bli roligt att träffa henne igen!!
För övrigt så har jag inga större planer för helgen mer än stranden och imorgon bitti ska jag till fisk marknaden med Lily (den som jag va på andra veckan med Marion & Cecilia).

Kanske borde plugga lite eftersom jag missat en vecka och glömde boken här :p Hmm.. tål att tänkas på!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: myrann

Svar: Haha... där du hänger eller? ;)

Postat av: Petra Nilsson

EXAKT :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback