3 MONTH LEFT!


Så ja, då har man varit här halva tiden!

3 MÅNADER KVAR

***********************************************

Dessa 3 månaderna har nog varit bland dom bästa!
Alla nya människor jag har mött, skolan och allt.

Men nu, det är inte alls samma. . .
Alla nya människor som kommer är annorlunda,
antingen är dom spanjorer o vägrar prata engelska eller
så är dom här för en vecka endast för att plugga och bryr sig inte
om att träffa nya människor.

Men jag måste säga att detta är mitt livs största och bästa upplevelse!
Jag är så glad att jag åkte och nu är jag inte längre rädd för
att prata med folk, inte ens på engelska!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback