Söndagsmys

I helgen har vi varit i Ängelholm och myst. I fredags kollade jag och barnen på film medans Rickard och Helea fixade med saker. Jag somnade i soffan FÖRE alla barn!

Igår var jag och Rickard i Perstorp och åt frukost på Café Casa. Värt att rekommendera!! Vilka frukostmackor! Alla barn missade dock detta eftersom dom var på ridskolan.
Efter lunch åkte jag, Rickard, Helena, Sofia, Fredde, Celine & Gustav iväg till Sannarpsbadet i Halmstad för att BADA!! Vilken dag med massa ös. När alla började bli lite trötta så var det fram med en Verve och sen gick det inte att stilla barnen :p
På kvällen var det firmafest för Lyft & Byggmaskiner och vi åkte till Hasses Lada i Boarp. Riktig trevlig kväll med Nanne Grönwall och lotta Engberg i täten!

Finally söndag! Jag sitter och sortera bilder i Helenas dator eftersom Sofia ska få ta över den. Det är farligt att ge mig en sådan här uppgift då bilder kan komma ut där dom inte ska ;) He He, nej skämt och sido. Har ju hittat en del hemska bilder på mig själv med så jag passar mig!

Va dock tvungen att ta en bild på tjejerna som leker att dom har Vemma presentation. Hur coolt e inte det liksom!??!


 


 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback