Julfest & Lördagsmys

Igår va de åter igen dags för julfest á La Heab. Riktigt bra kväll och vi var en hel del folk på depån.
Det blev julbord, lekar, snaps, och senare utgång i stan.

Var iväg och gjorde en del inköp under gårdagen och tycker att det var rätt roligt att
1) Jag fick visa leg när jag handlade på systemet
2) Jag fick visa leg när jag köpte snus
3) Jag behövde inte visa leg på Swing In där det var åldersgräns 27
4) Jag behövde inte visa leg på Harry´s där det också var 27....

Fast detta visar ju att dom tar leg på rätt saker och inte är så kinkiga när det gäller nattklubbar... Eller berodde de på att jag gick ut som enda tjej med ett gäng killar 30+ ?


Idag har alla fall jag haft en hel dag ensam med Celine. Vi har åkt pulka, varit hos Sofie och klippt och färgat håret (se nedan) och nu sitter vi och tittar på Alla vi barn i Bullerbyn och äter godis och dicker julmust, vilken lördagkväll!! <3



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback