En hel vecka senare...

Oj, de va visst en hel vecka sen jag uppdaterade sist. . .
Har haft en vecka som bara flugit iväg och de känns som om man inte har hunnit någonting.
Men idag är de söndag och jag laddar upp för en ny vecka!

Jag blev smått förvånad när jag tittade ut genom fönstret imorse och såg att all snö är borta! Igår sov jag hos mamma och där var ungefär 30 cm trots att det börjat töa (!!!!!)

Idag har jag inga större planer. Kanske städa och handla någon julklapp *suck*. MÅSTE alla fall åka och handla korvbröd inför morgondagens grillning på jobbet (vi firar Lucia med korvgrillning och julklappsutdelning)
Men som sagt, uppladdning först! Vårt skafferi innehöll inte så mycket till frukost så de va ju tur att jag köpte med mig Sövdes äppleglögg igår och lite lussebullar från Casa Café :) BRA START!

 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback