Det handlar om VAR man lägger fokus!

Många tycker nog att jag gnäller en hel del här på bloggen men jag har lärt mig på mitt jobb att hålla käften för skulle man säga något som ”inte är rätt” så blir det ett jävla liv och sen blir man utkastad.

Ibland så hoppas jag dock att någon ”högre uppsatt” får för sig att läsa här. Det gör mig ingenting.
Kalla mig illojal om ni vill, men det är jag verkligen inte! Men jag säger och står för vad jag tycker och är väl kanske en av få här som faktiskt gör det!

För att ge ett exempel:
Igår fick jag en tillsägelse av att jag gav ett surt intryck efter att ha skickat ut ett mail som detta:

Till:
Alla
Rubrik: Någon som vet var lamineringsmaskinen finns??
Text: INGEN!

Och det var just detta som var felet! Jag hade INTE skrivit någon text utan bara i rubriken.
Tycker ni att detta låter surt?

 

I fortsättningen ska jag skicka smile-gubbar i varje mail!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback