Mysteriet om den försvunna kondomen

Aaah, dehär inlägget får allt bli på svenska ;)

Och nej, de va inte jag!
Denna vecka fick jag en lite udda fråga, men antagligen en av dom mest roligaste frågorna jag fått på länge men samtidigt förstår jag att killen såg likblek ut i ansiktet när han började berätta. . .
Och det är ju rätt roligt att han anförtrodde sig till mig, jag menar jag e ju ingen sexfantast, dock är jag ju en mycket god vän som alltid lyssnar! Kanske de han behövde?

Jepp, han hade haft sex med en tjej (bad om att INTE få djupare detaljer än så) och efteråt så va kondomen helt enkelt FÖRSVUNNEN! Och snäll som jag e, så börjar jag såklart att gapskratta! Kände mig så taskig men ni skulle sett han min, stackaren! Fniss Fniss
Men vi stoppade samtalet lite o började helt enkelt fundera på var kondom kan ha tagit vägen. Jag har såklart varit tvungen att forska lite i de (och det är inte ovanligt att de händer).
Ja menar, alla känner vi väl kvinnokroppen och att det inte kan försvinna något upp där. Men klart att det kan fastna, så de va ju mitt förslag att kolla de. Och därmed hade jag lyckats att genera honom också!
Får väl helt enkelt se om de dyker upp, glad att de aldrig hänt mig. Och hade de hänt så vet i tusan om jag berättat de :p

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback